پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 298589
۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۶

معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، به منظور جهت دهی و حمايت از محصولات فرهنگی تبلیغی، براساس موضوعات پیشنهادی از فعالان این عرصه حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره حمایت از توسعه تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، به منظور جهت دهی و حمايت محصولات فرهنگی تبلیغی، از فعالان عرصه فرهنگی و طلاب دعوت می کند آثار خود اعم از کتاب، نرم افزار، فیلم و ...  را به این اداره ارسال نمایند تا در صورت کسب امتیازات لازم، مورد حمایت قرار گیرند.

موضوعات پیشنهادی شامل" سبک زندگی" با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مانند الگوی تفریح سالم، طلاق، فرهنگ رانندگی، الزامات آپارتمان نشینی، دروغ، ربا و...، "روش های نوین تبلیغ دین"، " انتظار و مهدویت"،" رزق حلال"، " حجاب و عفاف"،   "ترویج فرهنگ ایثار و شهادت" و " امربه معروف و نهی از منکر" می باشد.

برپایه این گزارش، متناسب بودن با موازین شرعی، همسو بودن با منویات مقام معظم رهبری، دارا بودن جنبه تبلیغی، تولید محصول با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و خود کفایی، مروج تجمل گرایی، اسراف و غرب زدگی نبودن و برخورداری از محتوای قوی و متقن از شرایط پذیرش آثار اعلام شده است.

براساس اعلام اداره حمایت از توسعه تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌، محصولات پذیرفته شده از حمایت هایی چون  رونمایی و تبلیغ گسترده، معرفی به نهادهای فرهنگی، زمینه سازی برای شرکت در نمایشگاه های معتبر،  ثبت محصول در لیست محصولات فاخر فرهنگی وخرید محصول برخوردار خواهند شد.

فعالان فرهنگی می‌توانند جهت ثبت ‌نام و ارائه آثار خود به نشانی قم، 45 متری صدوق (زنبیل‌آباد)، 20 متری فجر، خیابان دانش، مجتمع آموزشی شهید صدوقی، فاز 7، طبقه دوم، ضلع دو، اتاق 329، اداره حمایت از توسعه تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2940616-0251 تماس حاصل نمایند.

پدید آورندگان آثار و محصولات فرهنگی تبلیغی برای ثبت نام  اینترنتی اینجا  را کلیک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha